19 czerwca 2011

manufaktura kroplek

Koralikowe kropelki uważam za jedne z najbardziej wdzięcznych wzorów beaded beads:) Odkąd naszło mnie na pępkowy wisor , myslałam wykonaniu w innych kolorach. I, niby z przypadku, do Koralium przyjechały jadeity w sorbetowych barwieniach! Jadeitowa oponka - sorbet cytrynowy wraz z dopasowaną kolorystycznie kropleką wykonaną ze szklanych koralików preciosa.




Drugi, z pięknym porcelanowym koralikiem z nadrukowanymi niebieskimi kwiatami (wydaje mi się ze to goździki). Do tego - kropelka z niebieskich satynowanych, srebrzonych od srodka euroclassów. Miał fioletowego klona, ktory migiem znalazł właścicielkę i zdjęcia się nie doczekał.



Skoro manufaktura
, to jeszcze dwa. Na specjalne zamówienie Beaty, którą urzekła moja szara kropelka.
Czarny z drobno fasetowanym onyksem oraz kropelką z czarnych toho 11/0.



Czerwony, z duzą kulą czerwonego marmuru i kroplą z malenkich czerwonych koralikow, srebrzonych w srodku, nieznanego pochodzenia;)


Oba wisiory mają wieksze oczko - by swobodnie je zdejmowac z łancuszka.
Jutro warsztaty właśnie z KROPLI (no kto by pomyslał:)). A we wtorek ostatni egzamin!

11 komentarzy:

  1. przecudne te kropelki ale niebieska najładniejsza ;P;P;P

    OdpowiedzUsuń
  2. kropelek jak mrówków ;)pracowita jesteś, chociaż pewnie jutro nie będziesz mogła patrzeć na kropelki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, śliczności! Przez Ciebie i Twój pępkowy wisior mnie się też taki zamarzył! I nawet zakupiłam już odpowiedni łańcuszek, teraz kombinuję, co by na nim zawiesić.. Niestety na kropelki brak mi cierpliwości :) Ale wyszperałam w swoich skarbach kamienie dwa, które by się nadały i teraz myślę, który i jak je wykończyć :) Zabiorę w sobotę, może razem wpadniemy na jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne wisiory. Wszystkie są w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio każdą wolną chwilę poświęcam na wyplecenie kropli ale niestety moje nie są nawet w połowie tak ładne jak Twoje :( bardziej mi wychodzą kule niż krople... cudne kropelki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać te misterne plecionki, piękne są kropelki, moja faworytka zielona :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace. Dziękuje za program do projektowania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropelki nieziemskie, pierwszy raz widzę je właśnie na Twoim blogu =}

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj, przepiękne te Twoje kropelki, jak zresztą WSZYSTKIE Twoje prace. Wydaje mi się, że robiłaś jakąś instrukcję ich plecenia, ale nie mogę jej znaleźć. Czy mogłabyś podesłać mi link ? Z góry dziękuje Mirosława

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!