22 października 2011

złota jesień

Złota jesień natchnęła mnie do złocistych zakupów koralikowych. Myślę, że to nie ostatni post ze złotem w tytule.
Na początek - złote obręcze. Kolczyki wykonane z koralików toho 15/0 w kolorze silverlined topaz. Czyli ciemnego, miodowego złota.

Sznury wklejone są w ozdobne "pandorki" i zawieszone na drobnych srebrnych sztyftach.



Wyszydełkowałam
też dwie leśne bransoletki. Pierwsza powstała z trzech barw matowych koralików euroclassu. Ciemną zieleń iglastego lasu połączyłam z żółto-złotymi jak liście brzozy i czarnymi.

Została wklejona w końcówki z kolorze złotym, zapięcie typu toggle. Nie spotkałaś może zawieszek w kolorze złota? Byłabym wdzięczna za namiar na sklep:)




Druga jest również inspirowana kolorami jesieni. Spiralnie skręconą tworzą koraliki toho silverlined frosted olive (11/0 i 8/0 które dostałam w ramach podziękowania za naukę sznurów od Paddington) oraz silverlined lt topaz.

Liściaste zapięcie typu toggle, plus dwa liście jako charmsiki:)


15 komentarzy:

  1. Kilka zawieszek w kolorze złota widziałam w tym sklepiku internetowym
    http://www.avico.pl/sklep/index.php?k15,zawieszki
    , ale wyboru wielkiego nie ma. Twoje prace jak zwykle piękne, pozdrawiam.Ulka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie bransoletki! Szczególnie w komplecie muszą doskonale wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny, cały ten jesienny wrzucik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne :)
    Wysłałam Ci maila.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te węże :) W ogóle podobają mi się twoje plecionki :)
    A gdzie kupujesz końcówki do węży? I jaki rozmiar powinny mieć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki mają obłedny kolorek - muszą pięknie błyszczeć w promieniach słońca. Bransoletki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te żółciutkie kolczyki ale moje miętóweczki i tak najpiękniejsze:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda cuda cuda-jak zawsze piękne i eleganckie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia to mój faworyt. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne

    mam takie pytanie czy do wyplatania koralików 15/0 używasz cieńszego kordonka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne!! :)
    Mam pytanie na temat tych kolczyków: jak nazywają się te bigle których używasz i czy można je zakupić na www.beading.pl??
    Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Na wstępie gratuluję pomysłów i inwencji twórczej.Jest to żmudna ale i bardzo wciągająca praca.
    Jakiej nici używasz do koralików 15/0 przy wyplataniu kolczyków kół bądź bransoletek. Kordonek chyba jest za gruby oraz czy robisz je na szydełku czy też igłą(wzór turecki czy też zwykły szydełkowy)? Przyznam,że na szydełku ciężko.Mój mail: zabkowata@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!