4 stycznia 2012

dla WOŚPu z sercem

Tak jak w ubiegłym roku postanowiłam coś oddać na aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jako, że od nowego roku staram się ograniczyć craftowo (na rzecz mgr) powstały tylko poniższe kolczyki.

Wyplotłam spiralne kuleczki z koralików w kolorach permanent finish galvanized starlight i opaque frosted pepper red. Do beaded ballsow przywiesiłam ażurowe serduszka w kolorze złotym. Zawieszone na biglach angielskich.


Sprzedane! Do dzieci trafi 152,50zł!

Jeśli przypadły ci do gustu i chcesz wspomóc WOŚP, a co za tym idzie - dzieci i mamy z cukrzyca - nie zwlekaj! Aukcja trwa do poniedziałkowego poranka. Kliknięcie w baner przenosi na moją aukcję. Zachęcam też do dodawania przedmiotów!

Oficjalny serwis aukcyjny WOŚP. Kup lub sprzedaj cokolwiek - tak też możesz pomóc

6 komentarzy:

  1. Jakiego rozmiaru TOHO użyłaś w tych kolczykach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniś, pięknie je sprzedałaś! Kibicowałam i trzymałam kciuki za powodzenie. Nie każdemu udaje się uzyskać ofertę kupna, nie mówiąc o doskonałej cenie. Super! Orkiestrze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    przypadkiem znalazłam Twojego, jestem pod wielkim wrażeniem twojego talentu. Biżuteria, którą robisz jest wykonana bardzo precyzyjnie i z pomysłem.
    Ja dopiero zaczęłam moją zabawę z szyciem koralikami. Czy mogłabyś udostępnić mi wzór na kolczyki powyżej (czerwono-złote)?
    Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
    zlemisiesni@wp.pl
    Zapraszam na mojego bloga
    http://zlemisiesni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!