28 sierpnia 2012

3 latka bloga, ależ ten czas leci...no to CANDY!

Moi mili - blog ten ma 3 lata. Nieco więcej ma moja twórczość koralikowa. Rok i dwa lata temu mówiłam jak blogosfera rękodzielnicza odmieniła moje życie. Ten rok był przełomowy. Absolutnie niesłychany! Nieskromnie mówiąc:

- 288 postów,
- ponad 3090 komentarzy (2/3 w minionym roku),
- ponad 250 tysiąca wejść (200 tys TYLKO w minionym roku),
- mam ponad 500 obserwatorów,
- 689 - tyle indywidualnych wejść zanotował licznik najwiecej w ciągu doby. NIESAMOWITE!
- średni czas spędzony na tejże witrynie to 4 minuty,
- stworzyłam z pomocą Andrzeja kilka niezłych tutoriali, przez co kilka set osób potrafi nim. szydełkować koralikami! Straciłam rachubę przy 4 setce:)
- nawiązałam lukratywną współpracę z Kadoro.pl, Pasart.pl i ŚwiatKoralików.pl, a moje tutoriale opublikowały wymienione sklepy oraz Beading.pl, Jolinka.pl, BeadBeauty.pl, Magraf.com.pl, Artfan.pl (w trakcie publikowania),
- zrealizowałam marzenie - prowadzę warsztaty w Kreatywnie.com,
- mam więcej pudełek z koralikami niż ciuchów i butów razem wziętych!

Długo by wymieniać, ale wolę podziękować. WAM! Dziękuję! Że jesteście i czytacie!
Co jak co, ale czuję się sławna, oczywiście w pewnych kręgach:) Uwielbiam Wasze mejle, komentarze i lajki. Cieszę się i dziękuję za ogromnie wsparcie w konkursach i akcjach. Dajecie mi, moi drodzy Czytelnicy, energie do działania, skrzydła do... koralikowania!

A teraz, co? CANDY! Trzeba świętować! Do wygrania:
1. Kolczyki z różami. Bananowe róże - to efekt koralikowania na Woodstocku. Ultra lekkie kaboszony z pięknymi rozwiniętymi różami oplotłam 15/0 bronze i transparent frosted smoky topaz, 11/0 bronze i ceylon frosted banana cream.


Ogromnie podobają mi się zmrożone ceylony! A te bananowe idealnie komponują się z różami:) Oczywiście, jeśli ta kolorystyka nie przypadnie do gustu, chętnie wykonam inne, albo wisiorek:)


2. Bon na cudne koraliki i nie tylko - 50zł + wysyłka gratis w Kadoro.pl!


Wystarczy:
- napisać komentarz pod tym postem

- dodać poniższy baner lub link do bloga/tego posta na swoim blogu/facebooku/czymkolwiek. (Jeśli nie masz konta na bloggerze, pozostaw komentarz "anonimowy", ale podpisz się w treści komentarza.)


- poczekać na losowanie 2 szczęściarzy, które odbędzie się 15 września. Gdyby kogoś interesowała tylko i wyłącznie jedna z nagród, proszę o info w komentarzu. Liczę na was!

163 komentarze:

  1. pierwsza:)
    Nie zgłosić się po takie przepiękne kolczyki to byłby wstyd;-)
    Byłabym bardzo nimi uszczęśliwiona:)
    Pozdrawiam i życze jeszcze wiele inspiracji i czasu na koralikowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się zgłaszam :D Koralikowanie wychodzi Ci super:) Tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w związku z tą rocznicą życzę Ci mnóstwa wytrwałości i weny..czego Ci pewnie nie brakuje...zawsze się miło do Cię zagląda i dzięki Tobie nauczyłam się co nieco dłubać....tak że wszystkiego najlepszego! no i stoję oczywiście w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zapisuję. Kolczyki są cuuuuuudne!!! a z okazji 3 rocznicy życzę Ci rozwijania pasji, abyś była jeszcze lepsza w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujące liczby :) ! Gratulacje i też się zapisuję na candy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałego dalszego koralikowania :)
    ...i zgłaszam się:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. No koleżanko jest czego gratulować :) Liczby w statystykach przepiękne. I ja też zapisuje się na CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) i oby tak dalej :>
    Zgłaszam sie i może coś mi się poszczęści.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! i oczywiście się zgłaszam :)

    myosthis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja sie zapisuje :) no i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest świetny, tak samo jak wszystko co tworzysz. Zaraziłam się koralikami właśnie od Ciebie :-) bardzo Ci za to dziękuję. Liczę na szczęście w Twoim candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Weroniko!! gratuluje tylu sukcesów i życzę wielu następnych i żeby wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała:)
    Pozdrawaim
    Martitka

    OdpowiedzUsuń
  13. i ustawiam się w kolejna na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę, ja też!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji jubileuszu :-)
    Bardzo mi się podoba to, co robisz!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w zabawie ;-)

    Baner dodany! ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tych trzech lat. Życzę Ci wielu nowych pomysłów i wytrwałości na kolejne lata:o)
    Dzięki Twoim tutorialom wiele się nauczyłam i zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam, bo po prostu cuda tworzysz:o)
    Pozdrawiam

    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się grzecznie w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce i gratuluję sukcesów. Dla mnie jesteś boginią koralikowania, uwielbiam zarówno same twoje prace, jak i tutki, z których baaardzo dużo się nauczyłam. Dziękuję!

    http://craftowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To były bardzo dobre 3 lata z Twojego zycia.:-) Serdecznie Ci gratuluję tej potrójnej rocznicy i zyczę na następne lata równie dużo kreatywizmu. Serdecznie pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce na rozdawajke. Baner juz podwiesiłam na swoim blogu
    www.mojerobotkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie gratulacje. Trzy lata jak z bicza strzelił zleciały :))). A ja myślałam że blog istnieje dużo dłużej :))). Oczywiście cały czas obserwuję i podziwiam Twoje koralikowe dokonania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję osiągnięć i życzę kolejnych. :) I oczywiście ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję trzech lat i wielu pomysłów na następne trzy :)
    Blog obserwuję od jakiegoś czasu, sama o beadingu nie mam pojęcia, ale podziwiam te prace, są piękne i bardzo chętnie bym weszła w posiadanie takiego cacuszka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. obyś się dalej świetnie bawiła koralikami i miała chęć się z nami dzielić swoimi umiejętnościami...dzięki tobie pokorzyłam sznury szydełkowe i kulki

    dzięki..dzięki..dzięki

    oliku

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej,Hej:
    Wszystkiego Naj....Trzyletnie Urodzinki to jest TO:-)
    No i oczywiscie-mam chrapke na te Twoje kolczyki.Milo byloby miec rzecz bardzo Utalentowanej Koralikujacej Kolezanki w swoich zbiorach:-)Ponosilabym tez chetnie/skad TY masz te rozannne kaboszony??/
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję osiągnięć. Życzę Ci jeszcze mnóstwa pomysłów i sukcesów. No i oczywiśćie się zgłaszam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się koniecznie! Jeszcze nie korzystałam z Twoich tutoriali, ale mam już plan i na pewno jeden z nich będzie mi bardzo pomocny :) Jak już go zrealizuję, to na pewno się pochwalę, kto był mi mistrzem :)))))))

    Zapraszam do siebie:
    http://aksa78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widząc te śliczności trudno by było przejść obok nich obojętnie!
    Zapisuje się z nadzieją na zostanie szczęśliwą właścicielką tych pięknych kolczyków (aczkolwiek nie pogardzę też bonem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje... Nieskromnie się szczycę, że mam w Twojej popularności ciut udziałów :))))))))))) No i dumna jestem z tego powodu jak diabli! Rozwijasz skrzydła w zastraszającym tempie - z niecierpliwością czekam, czym znowu mnie/nas zaskoczysz :)

    Ściskam mocno, grzecznie ustawiając się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień Dobry! Od pewnego czasu jestem tu regularną "zaglądaczką", kursantką, a od teraz również komentatorką :-) Dziękuję za wspaniałe tutki :-) Gratuluję osiągnięcia wieku przedszkolnego:-) Podziwiam talent i chęć dzielenia się tym z innymi.
    Bardzo chętnie zapisuję się na candy-to też mój pierwszy raz.
    Pozdrawiam-Agnieszka Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  30. to i ja stanę w kolejce. miło by było mieć coś od legendy polskiego beadingu ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. To już trzy lata,jak ten czas szybko leci...życzę następnych owocnych latek ...i może los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę następnych długich lat. I kolczyki od Mistrzyni bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  33. link wrzucam na fbl i ustawiam się w kolejce do losowania bo nagroda świetna :) życzę kolejnych lat i dziękuję za kursy bo dzięki nim sporo super rzeczy udało się zrobić :)

    zostawiam e-mail: ewa9316@o2.pl
    Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się ustawiam w tej imponującej kolejce po takie cudo. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje, gratulacje Twoje prace są... brak mi słów, skoro jesteś w kreatywnych to zapewne spotkamy się na jakiś warsztatach. Tym czasem ustawiam sie w kolejce do tych cudnych kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję Ci tych trzech lat :) I ja czytam regularnie Twojego bloga. Oczywiście zapisuję się na candy, mam tylko pytanie czy w kolczykach zamiast bigli mogłyby być klipsy?(pytam na zapas jakbym przypadkiem wygrała)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych, równie owocnych.Zawsze z ogromną przyjemnością do Ciebie zaglądam , oczywiście też sie zapisuję w kolejkę.
    Serdecznie pozdrawiam

    zapraszam do siebie
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kolczyki - też dołączam się do chętnych na nie :)
    Nie byłoby sławy i takiej ilości odwiedzających, gdyby to, co można zobaczyć na Twoim blogu nie odbierało mowy. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście biorę udział w tym Candy :)
    Nagrody kuszące :D

    Info dodałam na FB i na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Weroniko gratulacje!!! twój blog odwiedzam co dziennie ;) dziękuję za inspirujące posty i rady jakie udzielasz początkującym (np. mnie ;) ) Miałam wielkie szczęście trafić do grona Twoich uczni warsztatowych w Kreatywnie.com od tamtej pory nie rozstaje się z szydełkiem! Nie nastawiam się na candy ale ustawiam się w kolejce
    ;)kaszwedka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy i dziękuję za inspiracje! Obserwuję Twoją działalność ok.pół roku i zawsze czekam niecierpliwie co nowego wymyślisz!ankamar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów:). Iustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje wytrwałości :) cierpliwości i braku oporów przed dzielenia się wiedzą z innymi :) to naprawdę rzadkość.
    Dziękuję za inspiracje i "łopatologiczne" przedstawienie rzeczy które do tej pory były dla mnie zagadką. Patrząc na cuda jakie robisz nawet taki antytalent manualny zapragnął się czegoś nauczyć - i się nauczył. Gratuluje jeszcze raz
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapomniałam dodać maila :)
    vikoska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla porządku wprowadzam punkty:
    1. Serdecznie gratulacje.
    2. Życzę dalszych sukcesów.
    3. Wyrazy uznania także za piękny język Twoich postów.
    4. Podziękowania za życzliwość i dobre rady, z których korzystałam.
    5. Nie mam bloga ani konta na FB, ale mimo to ustawiam się w kolejce. Nie noszę kolczyków, więc do tego bonu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wcale się nie dziwię, że tylko osiągnęłaś w tym czasie. Blog masz świetny dużo w nim rad i wskazówek. sama chętnie na niego zaglądam. Podziwiam Cię za każdą pracę, którą wykonałaś - bo jest czego. Życzę Tobie jeszcze wielu lat w twórczym natchnieniu. Gratuluję Ci tego sukcesu :)

    Kolczyki są śliczne takie słodkie, z chęcią wezmę udział w Candy może i szczęście do mnie się uśmiechnie :)
    mój blog: http://dasanda.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :*
    Dasanda

    OdpowiedzUsuń
  47. me me me, pick me, choose me, love me, or sth ;) kolczykiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję! Faktycznie jesteś sławna, ale zasłużona to sława, okupiona ciężką (chociaż chyba przyjemną?), staranną pracą.
    Kolczyki są śliczne,osobiście marzę o zrobieniu sobie niebieskich, w końcu trzeba wykorzystać Twój tutorial,chyba jedyny,jakiego jeszcze nie użyłam!Ustawiam się więc w kolejce raczej po bon,a nuż się uda i będę miała z czego supłać ;-) Tak się kończy robienie genialnych tutoriali, zamiast wołać "chcę,chcę te kolczyki", wołam "chcę kolczyki...sobie zrobić";-)Ale jeszcze raz powtarzam,że są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  49. Serdecznie gratuluje jubileuszu i zycze dalszego tak pieknego rozwoju...Mam nadzieję,ze wkrótce będę mogła skorzystac z Twoich umiejętności i wiedzy na szkoleniu...I oczywiscie:Zgłaszam sie! :)
    Pozdrawiam -Donia

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy, jak zwykle piękna biżuteria i naprawdę fajne nagrody ;) czekam na dalsze inspiracje
    http://koralikikatie.blogspot.com/2012/08/candy-u-weraph.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Należę do tych setek osób, które nauczyły się robić sznurki (no dobra, jeszcze się uczę) z twoich tutoriali. Gratuluję sukcesów :)

    http://paciorkowce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Istria.
    I ja skorzystałam z Twojej pomocy! Piękny blog i piękne pomysły! A może jeden z nich będzie mój?

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję wytrwałości i pomysłów, sama korzystam z instrukcji i podpowiedzi, to one zachęciły mnie do spróbowania swoich sił.
    Kolczyki piękne, kiedyś nauczę się oplatać kaboszony ;).
    Na razie liczę na szczęście.
    Życzę kolejnych twórczych lat i dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  54. kolejnych 30 stu lat Agnieszka p. 25

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój blog jest świetny. Twoje prace zachwycają. Zgłaszam się łakomie na smakowite kąski. Moja strona to http://szkatuleczka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Droga Weroniko, gratuluję sukcesów i życzę kolejnych- nie mniejszych. Twój blog zachwyca twórczością i pomysłowością, zzzarazzziłam się koralikami od Ciebie. Zgłaszam się do candy. Madga, magdor@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolczyki rewelacyjne jak wszystkie wyroby. Pełne wdzięku, twórczego serca. Szczerze zazdroszczę talentu. Jest Pani wyjątkową osobą z wyczuciem stylu, smaku. Dzięki kursom na tym blogu sama zaczęłam obcować z koralikowaniem. Dziękuje bardzo i jeszcze raz WIELKIE WIELKIE GRATULACJE!!!! i kolejnych niepowtarzalnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za wspaniałego bloga,życzę dalszych sukcesów i wspaniałych pomysłów, dzięki Pani zaczęłam koralikować.Dziękuję za beziteresowność w dzieleniu si ę pomysłami i udzielane porady.Wszystkiego dobrego.Emilia

    OdpowiedzUsuń
  59. miszczu mój jam jest jedną z twych uczennic :D a poważnie nie dziwi mnie taka popularność Twojego bloga :) pokazujesz tu fantastyczne rzeczy i dzielisz się swoją wiedza a to jest bezcenne :) dzięki Tobie odkryłam że ulubione szydełko może mi służyć też do koralikowania :D dziękuję więc za to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Miła Weroniko,gratuluję talentów / w tym pedagogicznego!/, znakomitego bloga i życzę dalszego rozwoju i pomyślności! Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  61. no jak tu nie odezwać się na hasło "liczę na Was" - dla swojej nauczycielki wszystko!!!
    Gratuluję, masz co świętować, a ja się cieszę, że jesteś:):):)
    pozdrawiam, Ela P.

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! gratuluje statystyk i życzę dalszego rozwoju, publikacji, pomysłów i mnóstwa wolnego czasu :o)
    ustawiam się w kolejce po cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  63. Pani Weroniko.Gratulacje i serdeczne dzięki za wszelkie tutoriale i dobre rady.Dzięki Pani koralikowanie stało się moją pasją.Liczę na dalsze posty i mam cichą nadzieję na kolczyki.Nie mam strony więc banerek dodaję na fejsie.Mój mail ggmm1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Serdecznie Ci gratuluję :)
    może dopisze mi szczęście

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję tak owocnych trzech lat:)
    Po słodkości oczywiście staję w kolejce, grzechem byłoby nie skorzystać z okazji wygrania takich cudeniek (i to z rąk naszego guru) :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Weronika gratuluję Ci, życzę Ci dalszych wspaniałych pomysłów i wcielania ich w twórcze życie, odkrywania coraz to nowych kolorów, rozmiarów i kształtów koralikowych a doba niech ma 48 godzin :) Sto lat koralikowych!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja nauczyłam się dzięki Twoim wskazówkom koralikować. A dziś dzień bez koralików to dla mnie dzień stracony.

    OdpowiedzUsuń
  68. I really love your work, it's amazing. Shall I participate at your giveaway, me too?

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja i ja przyłączam się do gratulacji, poznać taaką sławę to nie byle co:) No i chuchnęłam na szczęście w losowaniu - aklopotek:)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja chętnie stanę w kolejeczce po takie cudne nagrody. Kolczyki są przepiękne!!! a i bon kusi. Tak więc ustawiam eis w kolejce, a nóż widelec będzie sprzyjało mi szczęście. Banerek oczywiście ląduje na moim blogu. Życzę wszystkim szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Taaa, pierwszy dzień ogłoszenia i jestem 70-ta. Za 3 tygodnie będzie tu 1500 kandydatek do nagrody. Ale nic to.
    Weroniś, włożyłaś w swój sukces mnóóóóóóstwo pracy i wszystkie podane liczby są zasłużone. Wiernie Ci kibicuję i życzę wszystkiego najlepszego, nie tylko na polu koralików.

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję rocznicy i również zapisuję się na candy :)
    Dziękuję za Twoje tutoriale, dzięki którym przynajmniej moje łapki nie leżą bezczynnie, moja głowa nie myśli o bólu a o tym jakie kolory i w jaki sposób w sznurze połączyć...
    Link wrzuciłam na fb
    zostawiam mail: ananruth@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję, blog jest pierwsza klasa. A Twoje prace i pracowitość urzekają. Ustawiam się po słodkości bo nie wypada się nie ustawić. Baner wędruje na bloga. Pozdrawiam i życzę dalszej wytrwałości w realizacji marzeń

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję jubileuszu! Robisz takie śliczne rzeczy... ja jestem dopiero na początku koralikowej drogi. Ale bon w Kadoro chętnie wykorzystałabym na zakup TOHO :) Link do posta wrzuciłam na swoje FB.

    Ola Bagińska.

    OdpowiedzUsuń
  75. Twoje candy chyba pobije rekordy blogowe :)
    Ustawiam się w kolejce z najlepszymi życzeniami na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluje tych 3 lat i twórczego zapału:)od dłuższego czasu obserwuję to co robisz i wiele dzięki temu się nauczyłam:) także ustawiam się w kolejce do Candy, może tym razem mi się poszczęśi?:)
    Pozdrawiam,
    elmirka1991@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Serdeczne gratulacje. Ja też wiele się tu od Ciebie nauczyłam i mam nadzieje,że jeszcze nauczę.
    Katarzyna Adaszek

    OdpowiedzUsuń
  78. To i ja się ustawiam w kolejce po cudowne kolczyki (jak wszystkie zresztą). Gratuluję sukcesów i dziękuję za wszystkie tutoriale ( w końcu nauczyłam się robić sznury koralikowe :)
    link udostępniłam
    http://www.facebook.com/?sk=app_2309869772

    OdpowiedzUsuń
  79. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga :). Z chęcią przyłączam się do candy, bo jak tu nie chcieć takich słodkości? Może mi się poszczęści... Pomarzyć można, a co :D. Banerek za momencik na moim blogu: nikahandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję fantastycznego bloga. Bardzo się cieszę, że rok temu na niego trafiłam i już dużo koralikowych bransoletek i kolczyków zrobiłam dzięki Tobie. Szydełko, kordonek i koraliki mam teraz zawsze przy sobie i tworzę kolejne bransoletki kiedy tylko mam wolną chwilę. (baner na fb)
    morgendorferka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Moje gratulacje. Jak już pisałam jesteś WIELKA KOBIETO!Ja raz w tygodniu koniecznie muszę zajrzeć na Twoją stronę i zobaczyć co nowego zrobiłaś swoimi uzdolnionymi rączkami.Za pomocą Twoich instrukcji nauczyłam się pleść koraliki i to daje mi wiele satysfakcji. Dziękuję za to co zrobiłaś i życzę dużo nowych pomysłów na następne lata Twojej twórczości
    Joanna
    pach0505@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. witam:) i ja się ustawiam, piękne prace, podglądam i uczę się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam, jestem fanką tefo bloga. Nauczyłam siędzieki niemu pleść koraliki, ale i tak nadal pani nie dorównuję - zgłaszam się do rywalizacji.

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam ! Ja również ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Gałązka:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam, podpatruje i też chętnie zgładszam udził, mój blog:
    http://joasiaart.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  86. O to ja się piszę na jedno i drugie :)
    19 września mam urodziny więc a nuż będę miała wspaniały prezent :)
    http://uaniola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też bardzo chętni zapiszę się na cukieraski ;-)
    Życzę kolejnych owocnych lat blogowania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  88. o jaaaaaaaaaaaa... ale piękna nagroda.
    Zgłaszam się www.zlemisiesni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. witaj Weroniko, dzieki Tobie nauczyłam się dziergać
    bransoletki i to chyba będzie szczyt moich osiągnięć.Gratulacje z okazji urodzin:))
    Zapisuję się oczywiście w kolejeczce, pozdrowienia

    rudzielec67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkiego naj, naj, naj...
    Chętnie się zapiszę na te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Podziwiam, gratuluję i pozdrawiam.
    Oczywiście zapisuję się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Serdeczne gratulacje. Przepiękne, chociaż brąz to nie mój kolor. Zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Podziwiam twoj blog juz od jakiegos czasu. Przejrzalam wszystkie tutki i na pare mam ochote od momentu jak je zobaczyla. I ktoregos razu napewno sie naucze!
    A tymczasem gratuluje i z mila checia sie zapisuje.
    Calusy....

    OdpowiedzUsuń
  94. Twój blog jest dla mnie najlepszym miejscem by naprać weny twórczej. Nigdy żadne wyroby mnie tak nie inspirowały jak twoje.
    P.S. Mój blog dopiero w budowie, więc dodam na facebooka posta.
    Masłowska Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście zapisuję się na obie nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  96. Czekam na wiele kolejnych wspaniałości, jakie na pewno jeszcze stworzysz. Chętna jestem na cokolwiek z zaproponowanych upominków :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Mój komentarz jest 100, może okaże się szczęśliwy :) Dołączam do candy.

    OdpowiedzUsuń
  98. Z przyjemnością dołączę się w kolejce po tak wspaniałe nagrody ^^ Notka && Baner na http://korny19.blogspot.com/ :D Gratuluję cierpliwości do koralików ;3

    OdpowiedzUsuń
  99. kolczyki są NAD PODZIW, jak mawiała kiedyś moja Babcia :) od prawie pół roku śledzę Twoje poczynania na tym blogu i jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu i pokładów cierpliwości :) Pozdrawiam :)
    miss_szyszka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Jesteś wyjątkową młodą osobą, robisz wyjątkowe rzeczy, obyś przez kolejne lata nadawała rytm, wyznaczała trendy i była numerem 1.
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuję się i życzę kolejnych lat spędzonych z tym blogiem i Twoja pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Z miłą chęcią dołączę i życzę następnych wielu lat w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  103. Wszystkiego naj w dalszej twórczości a kolczyki piękne jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam, od kilku miesięcy odwiedzam blog i nie ukrywam że próbuje " papugować" niektóre prace .Gratuluje i życzę wszystkiego najjjj. Joanna
    Pani Weroniko chciałabym dodać Pani blog do ulubionych czy mogę?

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się! warunki spełnione (banerek znajduje się na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja też z przyjemnością ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Będzie mi miło jak zostanę posiadaczką tych pięknych kolczyków. Pozdrawiam -Kaśka karabakuka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ustawiam się w kolejce. Dziękuję za lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Dwa razy sprawdzałam listę, zdziwiona że mnie jeszcze wśród chętnych nie ma;-)
    Już od ciebie dostałam bransoletkę, ale kolczyków jeszcze nie mam, brakuje tez mi zakończeń do sznurów robionych przeze mnie... oczywiście zapisuję się;-)))

    OdpowiedzUsuń
  111. mnie nauczyłaś sznurów koralikowych ;) za co bardzo dziękuję bez nich teraz żyć nie umiem :)
    już dodaję candy u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jako wierna obserwatorka, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  113. To mój debiut na candy i cieszę się, że to właśnie tutaj. Miałam okazję Cię poznać osobiście (w Kreatywnie) i trzymać w ręce te cuda, które tworzysz i przyznam, że nawet najlepsze zdjęcia nie oddają ich piękna. Byłabym dumna gdyby udało mi się zdobyć jakieś rękodzieło mojego guru. Gratuluję tej rocznicy, tej ilości obserwatorów, tych pochlebnych komentarzy. Przy okazji bardzo dziękuję za tutoriale z których również nauczyłam się dziubać takie cudeńka (choć nie takie perfekcyjne jak Twoje). Życzę kolejnych równie owocnych lat i czekam na nowe kursiki.

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie może mnie zabraknąć w kolejce po te cudności! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy bloga! I dalszych sukcesów! Obiecałam sobie, że już nie będę poznawać więcej technik robótkowych, ale pod wpływem Twojego bloga i świetnych, przejrzystych tutoriali postanowiłam pobawić się koralikami. Właśnie czekam na dostawę moich pierwszych toho i końcówek ;) Oczywiście zapisuję się na candy, licząc po cichutku, że może szczęście się do mnie uśmiechnie... Kolczyki są cudne i w moich kolorkach :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. To i ja! Na moje candy także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Weraph! Najlepszego i kolorowego, wyplatano- pomysłowego życia Ci życzę! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję rocznicy i życzę wielu dalszych sukcesów. Twój blog jest dla mnie nieocenioną inspiracją i lubię tu zaglądać żeby nacieszyć oczy :) z wielką przyjemnością zapisuję się na rocznicowe cukieraski - Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  120. och tyle chętnych ale może szczęście dopiosze ;]

    Szczerze gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat w koralikowaniu.
    Pozdrawiam turkusowo

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluję i podziwiam
    Ten blog i Twoje prace spowodowały, że sama poczułam chęć spróbowania ... i wiesz udało się! Po pierwsze robię coś co sprawia mi satysfakcję, po drugie okazało się że mam ogromne wsparcie bliskich, po trzecie są ludzie którym podobają się moje prace. A to wszystko dzięki temu blogowi.
    Wiec chętnie wpiszę się na listę gratulujących i chętnych na nagrody (a najbardziej na bok na zakupy - zapaleńcowi każde zakupy wychodzą na dobre) :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    sunan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Wyjątkowe :)
    tinka988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się MacJ.Poland@gmail.com
    A to mój facebook gdzie jest link: http://www.facebook.com/julia.makulec.7

    OdpowiedzUsuń
  124. Witam , ja również zgłaszam sie po cudeńka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. ja też stanę w kolejce po cudne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  126. Po pierwsze życzę Ci kolejnych lat przepełnionych takimi cudeńkami, które tworzysz :) A po drugie... Oh, oh, mogłoby mi kiedyś szczęście dopisać w takim losowaniu :)
    Kasia Zielińska
    kz@ure.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Dalszego, pełnego pasji i satysfakcji blogowania życzę. Rozgoszczę się w kolejce marząc o ozdobieniu moich uszu tymi kolczykami: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. gratulacje! mam ochotę wielką i na kolczyki (cudne!), i na koraliki, więc trzymam za siebie kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  129. Przedłużam ogonek :) Życzę Ci, aby Twoje natchnienie nigdy nie ustawało, a każda kolejna praca, która wykonasz sprawiała Ci jeszcze więcej radości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  130. To i ja dolaczam! Wierna fanka, ktora regularnie czerpie natchnienie z Twoich prac ;) Ewelina
    evelbana@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  131. oj śłiczne bardziej intersuje mnie bon ponieważ takich kolczyków narazie nie nosze :]
    banerek jest tu http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ obserwuje
    Ps. z chęcią przyjme też pierwszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  132. oj, marzy się wygranie candy:-)
    cichutko przycupnę i poczekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  133. Gratulacje i wszystkiego dobrego z okazji trzecich urodzin! :) Bardzo lubię podglądać Twojego bloga, jest dla mnie inspiracją jak również szkołą koralikowania. Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu pomysłów, a w międzyczasie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja również zgłaszam się do candy.
    Uwielbiam twojego blogaska, bardzo często na niego zaglądam,nawet kilka razy w tygodniu, jest dla mnie źródłem inspiracji i skarbnicą wiedzy Bardzo dziękuję również za wszystkie tutki, są bardzo jasne i czytelne jednym słowem super (ostatnio wypróbowałam ten na wachlarzyki). Życzę Ci oczywiście dalszych sukcesów i spełnienia wszystkich koralikowych (i nie koralikowych ) marzeń Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie http://pracownia-maximy.blogspot.com P.s. Banerek wklejony :)

    OdpowiedzUsuń
  135. same cudeńka ... a te kolczyki istny majstersztyk ... pozdrawiam ciepluteńko z bloga mała-sztuka

    OdpowiedzUsuń
  136. 3 lata blogowania... nic dziwnego, że taki tu tłok ;) ja też się zapisuję i życzę dalszych sukcesów na polu blogowania :)
    anzaart.blogspot.com
    anza.art.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Gratulacje z okazji trzeciej rocznicy. Trafiłam tutaj przypadkiem i od tego czasu czytam blog codziennie.
    Tworzysz istne arcydzieła, a przy tym dzielisz się z nami tym co potrafisz - to piękne i za to Ci ogromnie dziękuję.
    Pewnie że chciałabym mieć takie skarby na własność - nigdy nic nie wygrałam, więc szanse znikome, ale spróbować zawsze warto.
    Życzę wielu lat blogowania i tak udanych prac - pozdrawiam
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  138. Moje gratulacje. Życzę dalszych tak owocnych lat :)
    Przy okazji bardzo dziękuję za tutorial na sznur szydełkowo-koralikowy. Dzięki niemu powstał mój pierwszy komplet w tej technice i na pewno nie będzie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Serdecznie gratuluje i życzę długich lat blogowania. Zaglądam tu codziennie od ponad roku.Dziękuję Ci za to, że tak chętnie dzielisz się wiedzą i umiejętnościami.Dzięki Tobie nauczyłam się bardzo dużo. Marze o wygraniu candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Przede wszystkim. Serdeczne gratulacje z okazji 3-ch latek. To wiek przedszkolaka, ale ten blog i jego właścicielka to nie przedszkole, ale klasa mistrzowska. To właśnie dzięki "weraph" nauczyłam się robić dużo rzeczy z koralików a jej prace były dla mnie inspiracją do "dziubania". Teraz czekam tylko na kurs robienia kropelek. Może weraph zdecyduje się taki kurs stworzyć. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Stenia z Bogatyni.

    OdpowiedzUsuń
  141. Z okazji trzecich urodzin życzę Tobie i blogowi wszystkiego najlepszego! I dziękuję Tobie też za to, że jesteś, bo nie dość, że jesteś sławna, to w dodatku inspirujesz, uczysz nowych technik, podpowiadasz i zachęcasz do pracy :)
    (A teraz przestaję już słodzić i zaciskam kciuki, że może mnie się uda, bo i bananowo oplecione kaboszony są piękne, i bon do kadoro by mi się przydał... ;))

    OdpowiedzUsuń
  142. Witaj,ja także przyłączam się do życzeń z okazji 3latek i nawet nie pomietam w jaki sposób znalazłam się na Twojej stronie ale dała ona mi tyle radości i pięknych wzorów ze ja poprostu KOCHAM CIĘ,a lubię piękne rzeczy,pozdrawiam Kasia z Lublina.

    OdpowiedzUsuń
  143. twoje wzory sa tak piekne ze brak slow,kupujac w kardo czy w passart to bajka i bardzo ciszylabym sie z takiej bajki-kupon,papatki.

    OdpowiedzUsuń
  144. Weroniko - wielu, wielu kolejnych twórczych pomysłów i zrealizowanych planów;) Dzieła Twoje są piękne i inspirujące (ach, te motylki), tutki klarowne (kiedyś się w końcu zawezmę na te węże), więc rób sobie i nam przyjemność tworząc kolejne prace i posty;)
    Kolczyki spod Twojej ręki to byłoby coś;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  145. Piękne kolczyki,gratuluję rocznicy bloga. Zapisuję się oczywiście i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Sto lat, Sto lat niech żyje, żyje nam... NIESAMOWITA TWÓRCZYNI TEGO WSZYSTKIEGO co od 3 lat podziwiamy :D
    Pięknie rozwija się blog, pięknie rozwijasz się przede wszystkim TY!!! Samych dalszych sukcesów życzę i wiesz, że jak zawsze kibicuję i podziwiam :-)
    Oczywiści zapisuję się z nadzieją, że los na mnie skieruje łapkę losującej :D
    Pozdrawiam
    Paddington Miś (znany Tobie nie od dziś :D)

    OdpowiedzUsuń
  147. Gratuluję trzech lat i życzę kolejnych, owocnych w wenę i nowe pomysły:) Miałam okazję już kilka razy korzystać z Twoich tutoriali i tego, czego nie załapałam u innych, u Ciebie wyglądało łatwiej i co ważniejsze dało się zrobić :D Mam nadzieję, że pojawią się nowe. A jako żem ja koralikująca, ucieszyłby mnie bon, choć kolczyki, jak wszystkie spod Twoich rąk, są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Weroniko,
    gratuluję 3 lat bloga!!! Dziękuję za tutoriale, inspirację i cudowne biologiczne opisy:) są takie obrazowe i mi bliskie.
    Prezenty marzę o nich.
    Sylwia
    sylwia_poplawska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Kolczyki są przepiękne! Spróbuję szczęścia, a nóż mi się uda :) Serdecznie pozdrawiam i gratuluję rocznicy bloga!

    OdpowiedzUsuń
  150. Trudno przejść obojętnie obok Twoich wyrobów i grzechem byłoby nie wziąć udziału w zabawie.
    Warunki spełnione :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  151. Serdecznie gratuluję rocznicy i tak obiecujących statystyk. Bardzo dziękuję za wszelkie inspiracje i tutoriale- dzięki temu nauczyłam się jak robić kropelki czy gąsieniczki. Życzę kolejnych lat blogowania pełnych sukcesów, pięknych prac i oddanych obserwatorów.
    Mój blog (jeszcze świeży więc nie umiem wstawiać banera)http://agathascorner.com/?lang=pl
    Pozdrawiam serdecznie, Agata

    OdpowiedzUsuń
  152. ło rany, na ostatnią chwilę:D
    Ja także nauczyłam się "sznurować" dzięki Twojemu tutorialowi:*

    OdpowiedzUsuń
  153. Bardzo dawno mnie u Ciebie Weroniko nie było a tu tyle wspaniałości.
    Pozwole sobie dołaczyć do konkursu i dodaje linka na Fb bo bloga nie posiadam.
    Pozdrawiam Karina

    OdpowiedzUsuń
  154. Zawsze gdy wchodzę na bloga jestem pełna podziwu !!
    Cudne rzeczy !!
    Również spróbuję szczęścia [może się uda :D] !
    Gratuluje 3 lat prowadzenia bloga i oby było ich jak najwięcej !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  155. Chociaż chętnych multum, to ja też z chęcią się zgłoszę! Na kolczyki lub wisior w odcieniach granatu, turkusu czy coś takiego.
    I gratuluję takich wyników! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Odkąd "trafiłam" na Twój blog - zaglądam, podglądam co chwilę. Kolczyki piękne.. więc może będę miała trochę szczęścia. Dzięki Twoim kursom nauczyłam się czegoś nowego. Link oczywiście dodałam na swój jeszcze bardzo młody blog.

    OdpowiedzUsuń
  157. Cieszę się że prowadzisz swój blog i że udało mi się na niego trafić . Życzę pasji, energii i radości z tego że upiększasz kobiece uszy, dłonie i szyje :o). Pozdrawiam. Ala
    PS. z przyjemnością zapiszę się na bon do Kadoro

    OdpowiedzUsuń
  158. Wspaniała rocznica bloga, a statystyki jeszcze wspanialsze! Podziwiam już od jakiegoś czasu i muszę stwierdzić, że należysz do czołówki moich "naj" blogów. Więc zazdroszczę:), gratuluję, życzę dalszego rozwoju bloga i oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  159. to i ja jeszcze :)
    kolejnych latek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Gratuluje takiego stażu i osiągnięć w blogowym życiu :) Z przyjemnością i w ostatniej chwili zapisuje się na takie słodkości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  161. o matko!!!!! zanim dotarłam do "prześlij komentarz" przywitało mnie mnóstwo fajnych komentarzy.... ja oczywiście dołączam się do gratulacji i życzeń i skromnie stanę w tej ogromniastej kolejce ;) szczerze i naiwnie wierzę, że może się uda ;)
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń