10 marca 2014

wyzwanie:bransoletka godna Lorelei

Myślałam, że projektowanie dla Kreatywnego Kufra nie będzie wyzwaniem. Myliłam się! Ba, daje mi możliwość realizacji pomysłów, za które pewnie bym się nie zabrała:) A tak, jestem odpowiednio zmotywowana. Tym razem, w Kreatywnym Kufrze pojawiło się wyzwanie mityczne, którego jestem patronką.
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-tematyczne-mityczne-postacie.html

Lorelei była nimfą wodną-syreną o niebywałej urodzie, która swym urzekającym i zwodniczym śpiewem kierowała nieostrożnych mężczyzn na skały rzeki Ren. Mit o niej inspirował wielu, teraz zainspirował i mnie. Stworzyłam bransoletkę godną nimfy wodnej:)


Bransoletka składa się z bazy szydełkowo-koralikowej oraz nenufara z liśćmi. Nenufar wykonany jet z 15 płatków z opaque lustered white, stworzonych w wariacji ze wzorem na teardrop z Shaped Beadwork Diane Fitzgerald. Centrum to 8mm kryształ rivoli Swarovskiego o barwie sunflower, opleciony 15/0 frosted transparent lt topaz oraz TT trans-rainbow lt topaz. Liście z TT gold-lustered emerald wykonałam wg własnych schematów (dostępnych TU).  Na dużym liściu zasiadła maleńka żabka "portfelowa".


Bazą bransoletki jest rozdwojony sznur koralikowy - tj. zaczyna się od 8k w rzędzie, przechodzi w dwa na 6k w rzędzie. Wykonany jest z 11/0 gold-lustered emerald, we wnętrzu są ukryte dwa druty pamięciowe, a końcówki stanowią poł-kulki w kolorze mosiądzu (9mm). Z łatwością można dopasować ją do nadgarstka.



Zapraszam do udziału w wyzwaniu!

15 komentarzy:

  1. Przyjemna bransoletka, a jaki ciekawy pomysł z tym rozdwojonym sznurem na bazę, jestem pod wrażeniem! Podziwiam Twoje umiejętności, czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić z koralików? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jak fajnie wyszła ta bransoletka dla nimfy. Z Ciebie to naprawdę kreatywna bestia. Jak tylko zobaczyłam Lorelei to zaczęłam się zastanawiać, co by tu wykombinować w tym temacie. Do tej pory na pomysł niestety jeszcze nie wpadłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita ta bransoletka!!! Nawet sobie nie wyobrazam ile pracy musialas w nia wlozyc, ale efekt jest naprawde niesamowity :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę niesamowita i tak delikatnie wygląda - prawdziwa bransoletka dla nimfy :) A tematy w tym roku coraz bardziej zadziwiają i... inspirują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska wyszła! Takiej jeszcze nie było, Ty zawsze coś nowego wykombinujesz :) Dlatego tak lubię Twoje prace - bo nie są nudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał jaka piękna bransoletka, godna nimfy pięknie dobrane kolory jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna! Tylko potwierdziłaś to, że nie pomylono się wybierając Cię na projektantkę do Kreatywnego Kufra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna :) podziwiam Twoje prace niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest! Zastanawiam się czy sznur koralikowo-szydełkowy zaczynałaś od jednego i rozdzielałaś na dwa czy odwrotnie? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest zachwycająca :))) Jestem absolutnie pełna podziwu... Delikatna i w świetnych kolorach...
    Zazdroszczę nimfie ;)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, nie ma co... Podziwiam, jak misternie Ty układasz te koraliki! Wyższe mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna! I jeszcze ta żabka dopełniająca całości! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko:-) Podziwiam zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna :) Bardzo lubię twoje prace!! Jesteś dla mnie inspiracją!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta bransoleta, podziwiam Cię i napatrzeć się na nią nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!