2 czerwca 2014

srebrzysta czerń oraz pamiątki z podróży

Połączenie srebra i czerni kilkakrotnie zawitało na "tapecie" ostatnio:) Zatem oto efekty:
Srebrne kwiaty - klipsy do butów z większych Rose Petals. Wykorzystałam Rose Petals Silver 14x13mm, 11/0 nickel oraz FP 4mm matte jet.


Kokardki. Kolczyki z superduo jet, 15/0 pfg aluminium i 3mm FP jet. Inspirowane pracą Kasi, acz zmodyfikowane.


Sznur z pinch beads. Wykonany z 25g pinch beads w kolorze chrome 1/2 coated jet, ale je poodwracałam na stronę z kolorem chrome. Jest to sznur szydełkowo-koralikowy na 4k w rzędzie.

Wklejony w ozdobne końcówki (średnica otworu ok. 8-9mm), zapięcie typu toggle. Ma ciekawą strukturę i szydełkuje się go ultraszybko:)


Maj okazał się idealnym miesiącem na wyjazd, wraz z moim Miłym, do zagranicznego Caboniowa. Zwiedziliśmy niemało (craftshop oczywiście też!), zachwycaliśmy się widokami (różaneczniki i rododendrony w fazie pełnego rozkwitu), liznęliśmy mentalności i kuchni. Nie obyło się bez twórczych wieczorów, ale rezultat ujawnię po 13 czerwca:) Od gospodarzy otrzymałam wspaniałe skarby. Między innymi, zapierającą dech w piersiach książkę:

Zbliżenie na tytuł:
A oto treść:

Zostało mi jeszcze kilka stron do "zapisania" :)

Drugą niespodzianką była torebka. Poza ślicznym haftem uwagę przykuwają rączki! Szydełkowo-koralikowe!
Po urlopie jestem naładowana energią! A po sobotnim spotkaniu poznańskich craftladies to już na maxa! Jednakże... bardziej niż do koralików aktualnie ciągnie mnie do frywolitki.

11 komentarzy:

  1. Ach, piękne prace, jeszcze piękniejsze prezenty!!!
    Zazdroszczę zagranicznego naładowania, a tu jeszcze spotkanie mi przepadło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten naszyjnik jest naprawde piekny. Z reszta nie tylko on, wszystko jest bardzo ladne ale on najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny naszyjnik i te kolczyki kokardki. Podziwiałam Prezent bardzo pomysłowy - książka "do czytania" Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności i prezenty cudne:) Książka jest wspaniała aczkolwiek dla Ciebie Werka za mało stron sobie liczy, hihi
    Cieszę się, że wróciłaś do frywolitki - nadzieja dla mnie, hihi
    Buziaki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Das Ohrringbuch ist eine tolle Idee und die Tasche ist ein Traum.

    LG

    Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko piękne i ładne! najbardziej podobają mi się kokardki. lecz nie mogę dojść do tego jak je zrobić. :( można prosić o jakiś prosty tutorial? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik podoba mi się najbardziej, ale reszta też super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie zakupiłaś taki kolor pinch beads?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace! Podziwiam! Książeczka jest niesamowita, czasem zastanawiam się kto wpada na tak genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książka i torebka po prostu bomba !!!!! Twoje prace jak zawsze naj, naj.......:),ale chyba się powtarzam :)...zazdroszczę wycieczki !!!pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!