14 kwietnia 2015

skarby

Kilka ostatnich miesięcy miewam problemy z ujarzmianiem czasu:) Dlatego zbiorczo, w tym poście, zaprezentuję skarby, za które przesyłam jeszcze raz ogromne dziękuje! Można zazdrościć:)

Serduszko od Hoszki, niby niewielka powierzchnia, a to precyzyjne dzieło sztuki! Delikatny, srebrny charms, który noszę jako wisiorek. Trafiło do mnie za parę mini-sztyfcików.


Kolczyki od Ani Klejnotki. Moja druga para klejnotków. Są mniejsze, zadziwiająco lekkie i absolutnie przepiękne!

Kolczyki frywolitkowe, z ujarzmionych srebrnych niteczek - od Asi Bierły.


Od Tobatki otrzymałam notes zwany "czarną listą". Kto zna mnie bliżej, wie jak trafić na listę... i jak z niej zostać skreślonym:) Malutki notes zdecydowanie spełnia swoją funkcję!

Od Doroty otrzymałam niezwykłej urody steampunkowy notes, który zostanie albumem zdjęć.

Pewnie większość z Czytelników zauważyła, że od pewnego czasu zielone tło bloga przeszło graficzną przemianę. Za tło dziękuję Oldze z ONdesign. 



Wiosna za oknem jest inspirująca! Niebawem przedstawię coś lekko kolczastego:) Lub zielonego. Jeszcze nie postanowiłam co szybciej zostanie ukończone:)

4 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty, prawdziwie biżuteryjny zawrót głowy:) Prześliczne!!! Mam nadzieję, że nie trafię do notesu "Czarna lista" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trafiam do notesu regularnie, ale jakoś ta czarna lista mnie nie przeraża :D Bo regularnie też staram się być z niej skreśloną :D W każdym razie jak się zapełni, zrobimy nową :D

    Zazdroszczę tych pięknych biżutków, zwłaszcza pierwszych dwóch skarbów - są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą "Czarną listą". Biorąc pod uwagę Twoją delikatną i spokojną naturę zastanawiam się, co też trzeba zmalować, żeby się do niej dostać? Delikatne kolczyki połaskotały mą duszę ale urocze serduszko zdecydowanie ujęło me serce.
    Piękne skarby. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne tło, a prezenty jeszcze fajniejsze, to serduszko rewelacja :)m

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!