1 kwietnia 2016

morskie oczka i top 10

Już kwiecień! Dziś, bez żartu, kolczyki wykonane ściegiem brick stitch na bazie. Bazą kolczyków jest element metalowy, do którego wkleiłam wrzecionowaty kryształek. Kolor kryształka podyktował mi otoczenie z koralików.


Użyłam koralików 15/0 atq bronze oraz 12/0 MD silverlined caribbean teal. Plus 2 kryształki FP 3mm gold bronze. Kolczyki są ultra lekkie i magicznie się błyszczą:)




To czas jeszcze coroczny na Top 10! 

Top 10 (na 1 kwietnia 2016)

1. Nickel (=)
2. Pfg aluminium (=)
3. Antique bronze (=)
4.Bronze (=)
5. Pfg Starlight (+1)
6. Silverlined crystal (new)
7. Opaque jet (i frosted jet też) (+2)

8. Silver (miyuki) (-3)
9. Silverlined caribbean teal (new)
10. Duracoat silver i gold (new)

Czołówka bez zmian, ale są nowości:)

12 komentarzy:

  1. Kolczyki cudne, a top 10 prawie jak moje (przynajmniej czolowka) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie dobrane kolory... kolor kryształków mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, czy jest możliwość zamowienia konkretnej biżuterii ślubnej ? Proszę o kontakt ewa.fizjo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy jest możliwość zamowienia konkretnej biżuterii ślubnej ? Proszę o kontakt ewa.fizjo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne. W zasadzie nie wymagały wielu godzin wytężonej pracy a efekt taki fajny.
    kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne gdzie nabywasz takie bazowe??

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za skrót myślowy Pytałam gdzie można nabyć takie bądź podobne bazy do biżuterii..w tym przypadku kolczyków

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!