4 sierpnia 2016

zabawa w kota i myszki

Kiedy w moje ręce wpadły elementy metalowe użyte w poniższym naszyjniku - wiedziałam, że muszą być razem:) Kot i myszki to zabawne połączenie:)


Kot to zawieszka opleciona koralikami miyuki square 1,8mm frosted jet oraz toho demi round 11/0 nickel. Użyłam ściegu brick stitch.


Kotkowi towarzyszą małe myszki oraz FP 4mm matte jet. 
Wisior zawieszony jest na łańcuszku długości około pępkowej. 




W tej samej technice wykonałam kolczyki, które były wzorem na warsztaty w Krasnymstawie. Na metalowych obręczach 30mm, zaplotłam też miyuki square 1,8mm frosted jet, a następnie warstwę koralików w kolorze silver - 11/0, 8/0, 7/0 matubo i daggery.





 Latem czas tak szybko płynie... ale niebawem będę dla was miała nowy kurs on-line:)

8 komentarzy:

  1. No i to jest coś dla takiej kociary jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koty, mam dwa! Twój naszyjnik jest uroczy! Ściskam mocno i życzę dobrej nocy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot dostał myszki do kompletu! Ale czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne i pomysłowe, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są cudne, bardzo efektowne:) pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawny naszyjnik i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!