27 grudnia 2016

prezent pod choinkę (3) - biżuteria dla najbliższych

Tym postem zakończę serię o prezentach (taką mam nadzieję). Zaprezentuję, co znalazło się pod rodzinną choinką.

Dla mamy wykonałam ultralekki komplet z miyuki cotton pearls. Użyłam koloru white w rozmiarze 10 i 12mm. Perełkom towarzyszą przekładki z cyrkoniami oraz kryształki Swarovskiego.


Natomiast siostra w swoim prezencie znalazła między innymi kolczyki z unikatowymi 12 mm kaboszonami od Cabochonmania (kupione w Bazarze Dekoracji). Brokatowe krążki otuliłam koralikami TT nickel i junebug oraz 15/0 junebug.

Całość dopełniają elementy ze stali chirurgicznej - w tym maleńkie piórka.


Nie byłam w stanie ukazać blasku kaboszonów na zdjęciach (zwłaszcza, że cykałam je o 8 rano przy dziennym, a właściwie jeszcze nocnym, świetle). Uwierzcie, błyszczą się intrygująco, jak druzy.

I dziś pragnę przypomnieć o nieuchronnie zbliżającym się końcu konkursu polecam RoyaLOVE. Jeśli planujecie zakupy, zapraszam do skorzystania z -12% rabatu na kod: WERAPH12 :)

http://royal-stone.pl/

Do usłyszenia, pewnie w Nowym Roku!

2 komentarze:

  1. Piękne kaboszony !!! Bardzo mi się podobają te kolczyki :) prezenty bardzo stylowe, mam nadzieję, że mamie i siostrze się spodobały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty, na pewno bardzo się spodobały :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!